Kontenerowe stacje paliw

Od ponad dekady dostarczamy naszym klientom bunkry, kontynuując działalność jako rodzinna polska firma z tradycjami, nieprzerwanie od 1957 roku.

Kto potrzebuje kontenerowych stacji paliw?

Kontenerowe stacje paliw Delgreen umożliwiają tankowanie samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, łodzi motorowych, jachtów, helikopterów i samolotów. Są zaprojektowane i produkowane w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne przechowywanie i dystrybucję paliw zgodnie z normami ekologicznymi, minimalizując potencjalny negatywny wpływ na środowisko.

  • Samoobsługowe stacje benzynowe: Łatwe do instalacji i przenoszenia, idealne do szybkiego wdrożenia w różnych lokalizacjach.
  • Ekologiczne punkty zaopatrywania jednostek pływających: Zwiększają bezpieczeństwo ekologiczne podczas tankowania łodzi motorowych i jachtów.
  • Zaopatrywanie flot pojazdów i maszyn: Używane przez przedsiębiorstwa transportu ciężarowego, transportu osobowego, rolników oraz koleje do tankowania rozbudowanych parków maszynowych i flot pojazdów.
  • Mobilne punkty dystrybucji paliw na budowach: Idealne do obsługi pojazdów pracujących na inwestycjach związanych z budową infrastruktury drogowej, takich jak budowa dróg i autostrad.
  • Punkty zaopatrywania lotnisk: Obsługują małe i średnie lotniska, w tym także lotniska prywatne, zapewniając paliwo dla helikopterów i samolotów.

Mobilność i łatwość instalacji

Kontenerowe stacje paliw Delgreen są zaprojektowane tak, aby można je było łatwo przenosić i instalować w różnych lokalizacjach, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla tymczasowych i zmieniających się potrzeb.

Samowystarczalność i niezawodność

Stacje te są wyposażone w niezbędne komponenty, takie jak zbiorniki paliwowe, systemy pomiarowe i dystrybucyjne, co zapewnia niezawodne działanie i ciągłość zaopatrzenia w paliwo w każdej sytuacji.

Ekologiczne bezpieczeństwo

Kontenerowe stacje paliw Delgreen są zaprojektowane zgodnie z normami ekologicznymi, co minimalizuje ryzyko wycieków i zanieczyszczenia środowiska, zapewniając bezpieczne przechowywanie i dystrybucję paliw.

Wszechstronność

Te stacje paliw mogą obsługiwać różne typy pojazdów i maszyn, w tym samochody osobowe, ciężarówki, maszyny rolnicze, łodzie motorowe, jachty, helikoptery i samoloty, zapewniając szeroki zakres zastosowań.

Opis techniczny zbiornika Specyfikacja
Kształt Zbiornik walcowy poziomy, zabudowany w konstrukcji kontenerowej
Liczba komór Od 1 do 6
Pojemność [m3] Od 10 do 80 m3
Średnica [mm] Od 1600 do 2800 mm
Temperatura pracy [°C] Od -20 do +50°C
Liczba płaszczy Dwupłaszczowy
Materiał Atestowana stal węglowa S235JR
Informacje ogólne – Blachy zewnętrzne poddane obróbce strumieniowo-ściernej – stopień czystości Sa 2,5 wg PN-EN ISO 8501-1
– Przystosowany do mokrej lub suchej metody monitorowania przestrzeni międzypłaszczowej
– Orurowanie wykonane ze stali nierdzewnej AI 304
Norma Wykonany zgodnie z normą EN 12285-2 lub DIN 6616
Zabezpieczenie zewnętrzne Powłoka polimocznikowa w klasie C3, C4 lub C5, wg PN-EN ISO 12944-2
Zabezpieczenie wewnętrzne Specjalistyczne powłoki malarskie odporne na działanie przechowywanych substancji
Przeznaczenie – Magazynowanie paliw ciekłych (m.in. benzyna, oleje napędowe, paliwa syntetyczne, biodiesel) oraz innych substancji ciekłych (np. płyn do spryskiwaczy)
– Magazynowanie AdBlue
– Możliwość dostosowania do magazynowania paliwa lotniczego

Wyposażenie

Opis techniczny kontenera

Standardowe wyposażenie zbiornika obejmuje króciec ssący DN 25 – DN 50 z zaworem antysyfonowym mechanicznym lub elektromagnetycznym, króciec zalewowy DN 50 – DN 100 z zaworem antyprzepełnieniowym, zakończony przyłączem typu camlock lub suchozłączem, oraz króciec oddechowy DN 50 zakończony zaworem oddechowym z przerywaczem płomienia (dla AdBlue zakończony kołpakiem odpowietrzającym). Ponadto, zbiornik wyposażony jest w króciec powrotu oparów DN 15 – DN 25 z dystrybutora do zbiornika dla komory z benzyną, opcjonalnie również dla komory z diesel, oraz króciec powrotu oparów DN 80 lub DN 100, ze zbiornika do cysterny dla komory z benzyną, zakończony szybkozłączem z przerywaczem płomienia. Dodatkowo, zawiera króciec pomiaru ręcznego DN 50 zakończony szybkozłączem typu camlock, króciec pomiaru automatycznego DN 50 – DN 100 zakończony gwintem wewnętrznym (mufa), oraz króciec zapasowy DN 50 – DN 100 (mufa)

Kontener posiada konstrukcję z poszycia z płyt warstwowych lub blach trapezowych, platformę pod dystrybutor z dachem i oświetleniem LED EX oraz wodoszczelny, antypoślizgowy dach. Wewnątrz znajdują się pomieszczenia techniczne i socjalne z oświetleniem górnym oraz rozdzielnia elektryczna.

Dodatkowe opcje personalizacji:

  • Oświetlenie LED obrysu górnego i boczne oświetlenie LED
  • Moduł sklepowy
  • Osłona platformy ze szkła hartowanego lub płyt warstwowych z roletą zewnętrzną
  • Dostosowanie do przechowywania AdBlue (grzałka wewnętrzna, izolacja zewnętrzna, kabel grzewczy)
  • Przygotowanie wnęki pod kompresor, zwijana łata pomiarowa
  • Instalacja dystrybutora paliwowego, terminala płatniczego, wyświetlacza cen na rampie lub dachu
  • Montaż dachowych paneli solarnych
  • Oklejenie zgodnie z identyfikacją wizualną zamawiającego
KONTAKT

Zapytaj nas o

Kocioł Grzewczy Zbiornik stalowy Silosy Stacje paliw

Przeczytaj więcej o komorachnormobarycznych których jesteśmy producentem. Na tej stronie możesz również znaleźć informacje o zbiornikach stalowych. 

Co zyskujesz współpracując z nami?
Umów się na spotkanie