Kto potrzebuje kontenerowych stacji paliw?
Kontenerowe stacje paliw Delgreen umożliwiają tankowanie samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, łodzi motorowych, jachtów, helikopterów i samolotów. Są zaprojektowane i produkowane w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne przechowywanie i dystrybucję paliw zgodnie z normami ekologicznymi, minimalizując potencjalny negatywny wpływ na środowisko.
- Samoobsługowe stacje benzynowe: Łatwe do instalacji i przenoszenia, idealne do szybkiego wdrożenia w różnych lokalizacjach.
- Ekologiczne punkty zaopatrywania jednostek pływających: Zwiększają bezpieczeństwo ekologiczne podczas tankowania łodzi motorowych i jachtów.
- Zaopatrywanie flot pojazdów i maszyn: Używane przez przedsiębiorstwa transportu ciężarowego, transportu osobowego, rolników oraz koleje do tankowania rozbudowanych parków maszynowych i flot pojazdów.
- Mobilne punkty dystrybucji paliw na budowach: Idealne do obsługi pojazdów pracujących na inwestycjach związanych z budową infrastruktury drogowej, takich jak budowa dróg i autostrad.
- Punkty zaopatrywania lotnisk: Obsługują małe i średnie lotniska, w tym także lotniska prywatne, zapewniając paliwo dla helikopterów i samolotów.
Mobilność i łatwość instalacji
Kontenerowe stacje paliw Delgreen są zaprojektowane tak, aby można je było łatwo przenosić i instalować w różnych lokalizacjach, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla tymczasowych i zmieniających się potrzeb.
Samowystarczalność i niezawodność
Stacje te są wyposażone w niezbędne komponenty, takie jak zbiorniki paliwowe, systemy pomiarowe i dystrybucyjne, co zapewnia niezawodne działanie i ciągłość zaopatrzenia w paliwo w każdej sytuacji.
Ekologiczne bezpieczeństwo
Kontenerowe stacje paliw Delgreen są zaprojektowane zgodnie z normami ekologicznymi, co minimalizuje ryzyko wycieków i zanieczyszczenia środowiska, zapewniając bezpieczne przechowywanie i dystrybucję paliw.
Wszechstronność
Te stacje paliw mogą obsługiwać różne typy pojazdów i maszyn, w tym samochody osobowe, ciężarówki, maszyny rolnicze, łodzie motorowe, jachty, helikoptery i samoloty, zapewniając szeroki zakres zastosowań.
Opis techniczny zbiornika | Specyfikacja |
---|---|
Kształt | Zbiornik walcowy poziomy, zabudowany w konstrukcji kontenerowej |
Liczba komór | Od 1 do 6 |
Pojemność [m3] | Od 10 do 80 m3 |
Średnica [mm] | Od 1600 do 2800 mm |
Temperatura pracy [°C] | Od -20 do +50°C |
Liczba płaszczy | Dwupłaszczowy |
Materiał | Atestowana stal węglowa S235JR |
Informacje ogólne |
– Blachy zewnętrzne poddane obróbce strumieniowo-ściernej – stopień czystości Sa 2,5 wg PN-EN ISO 8501-1 – Przystosowany do mokrej lub suchej metody monitorowania przestrzeni międzypłaszczowej – Orurowanie wykonane ze stali nierdzewnej AI 304 |
Norma | Wykonany zgodnie z normą EN 12285-2 lub DIN 6616 |
Zabezpieczenie zewnętrzne | Powłoka polimocznikowa w klasie C3, C4 lub C5, wg PN-EN ISO 12944-2 |
Zabezpieczenie wewnętrzne | Specjalistyczne powłoki malarskie odporne na działanie przechowywanych substancji |
Przeznaczenie |
– Magazynowanie paliw ciekłych (m.in. benzyna, oleje napędowe, paliwa syntetyczne, biodiesel) oraz innych substancji ciekłych (np. płyn do spryskiwaczy) – Magazynowanie AdBlue – Możliwość dostosowania do magazynowania paliwa lotniczego |
Wyposażenie
Opis techniczny kontenera
Standardowe wyposażenie zbiornika obejmuje króciec ssący DN 25 – DN 50 z zaworem antysyfonowym mechanicznym lub elektromagnetycznym, króciec zalewowy DN 50 – DN 100 z zaworem antyprzepełnieniowym, zakończony przyłączem typu camlock lub suchozłączem, oraz króciec oddechowy DN 50 zakończony zaworem oddechowym z przerywaczem płomienia (dla AdBlue zakończony kołpakiem odpowietrzającym). Ponadto, zbiornik wyposażony jest w króciec powrotu oparów DN 15 – DN 25 z dystrybutora do zbiornika dla komory z benzyną, opcjonalnie również dla komory z diesel, oraz króciec powrotu oparów DN 80 lub DN 100, ze zbiornika do cysterny dla komory z benzyną, zakończony szybkozłączem z przerywaczem płomienia. Dodatkowo, zawiera króciec pomiaru ręcznego DN 50 zakończony szybkozłączem typu camlock, króciec pomiaru automatycznego DN 50 – DN 100 zakończony gwintem wewnętrznym (mufa), oraz króciec zapasowy DN 50 – DN 100 (mufa)
Kontener posiada konstrukcję z poszycia z płyt warstwowych lub blach trapezowych, platformę pod dystrybutor z dachem i oświetleniem LED EX oraz wodoszczelny, antypoślizgowy dach. Wewnątrz znajdują się pomieszczenia techniczne i socjalne z oświetleniem górnym oraz rozdzielnia elektryczna.
Dodatkowe opcje personalizacji:
- Oświetlenie LED obrysu górnego i boczne oświetlenie LED
- Moduł sklepowy
- Osłona platformy ze szkła hartowanego lub płyt warstwowych z roletą zewnętrzną
- Dostosowanie do przechowywania AdBlue (grzałka wewnętrzna, izolacja zewnętrzna, kabel grzewczy)
- Przygotowanie wnęki pod kompresor, zwijana łata pomiarowa
- Instalacja dystrybutora paliwowego, terminala płatniczego, wyświetlacza cen na rampie lub dachu
- Montaż dachowych paneli solarnych
- Oklejenie zgodnie z identyfikacją wizualną zamawiającego