Regulamin Sklepu Jastef

  • 1 Postanowienia
  1. Sklep internetowy „Sklep” prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu zwanym dalej „Regulaminem”
  2. Właścicielem Sklepu jest JASTEF Sp. z o.o. NIP: 6423012597 REGON: 240690869 z siedzibą w Rybniku 44-206 przy ulicy Ogrodowa 7
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto.
  6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

  • 2 Zamówienia
  1. Zamówienia można składać w następujący sposób poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu lub telefonicznie.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
  4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez dokonanie płatności.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo odmówienia realizacji zamówienia, kiedy istnieje podejrzenie, że zakupione kotły zostaną użyte, lub sprzedawane w innych sklepach, które nie są częścią dystrybucji selektywnej.
  6. Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

  • 3 Płatności

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

  1. a) przelewem – wówczas Sklep wysyła towar na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta
  2. b) Przelewy24
  3. c) za pobraniem
  4. d) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.
  5. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
  6. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za przesyłkę
  • 4 Wysyłka towaru
  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy wysyłkowej korzystając z usługi kurierskiej bezpośrednio do klienta pod wskazany adres. Istnieje możliwość odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
  2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. W przypadku płatności online za pośrednictwem systemu Przelewy24,  realizacja zamówienia następuje po pozytywnej autoryzacji online
  3. Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
  • 5 Termin realizacji zamówienia
  1. Termin realizacji zamówienia wynosi od 14 do 28 dni w zależności od wielkosci zamówienia.
  • 6 Reklamacje
  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny).
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności pod adres: JASTEF Sp. z o.o. Rudy Rybnicka 22 Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem +48324103389, lub drogą mailową pod adresem 
  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
  • 7 Prawo odstąpienia od umowy
  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

  • 8 Ochrona prywatności
  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. jest JASTEF Sp. z o.o. NIP: 6423012597 REGON: 240690869 z siedzibą w Rybniku 44-206 przy ulicy Ogrodowa 7jest administratorem danych osobowych klienta.
  2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
  4. Sklep przekaże dane kontaktowe klienta firmie kurierskie w celu realizacji zamówienia.
  5. W celu realizowania płatności dane będą udostępniane Przelewy24, które jest również Administratorem Danych Osobowych